Politique de remboursement

GRĄŽINIMAS

www.bebear.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:

  • Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
  • Jeigu prekės dydis Jums netinka ar nepatiko prekės išvaizda, siūlome Jums ją pakeisti.
  • Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturioliką) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siuntą yra atsiimta pirkėjo.
  • Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (Išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar defektuota). Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
  • Grąžinant prekę reikia nurodyti šią informaciją: užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą bei kodą, pirkimo datą.
  • Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžintą prekę, kompensuoti sumokėtą prekių kainą per 2-5 darbo dienas.
  • Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.
  • Pirkėjas, kuris grąžina nepatikusias arba netikusias prekes, turi apmokėti pats patirtas tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
  • Dėl grąžinimo susisiekti galite info@bebear.lt, Facebook žinute arba telefonu 869817747.
  • Asmeninių kepurėlių, marškinėlių, džemperių su vardu ar vardais grąžinti NEGALIMA, todėl prieš užsakydami asmeninius produktus, susiderinkite visas detales jums patogiu būdu: facebook mesendžeryje, el. paštu info@bebear.lt.